Vevőtájékoztató

Cégünk vegyesiparcikk nagykereskedelmi értékesítést végez.
Kiszolgálunk: kereskedő - viszonteladó partnereket.

Megrendelés, kiszolgálás teljesítése

Telephelyi kiszolgálás nincs, csak és kizárólag kiszállításra dolgozunk.
Rendelés leadása történhet: személyes felkeresés alkalmával, telefonon, emailen illetve web-áruházunkon keresztül.
Adott heti szállításra vonatkozóan árurendelés fogadása kiszállítás előtt legkésőbb 48 órával korábban meg kell hogy történjen. Amennyiben a fenti időponton túl érkezik be megrendelés, úgy a teljesítésre vonatkozóan egyeztetés szükséges.

Szállítás kiskereskedelmi egységek részére saját tehergépjárműveinkel történik túrajáratszerűen. Kiszállítási értékhatár: nettó 50.000,- Ft. Ez alatt az összeghatár alatt nem tudunk ingyenes kiszállítást vállalni. 50.000 Ft alatti rendelés esetén 3.000Ft + Áfa logisztikai költséget számolunk fel.
Túrajáraton kívüli rendelések teljesítése időpont egyeztetést követően történik. Továbbá futárszolgálat igénybevételével is történhet a megrendelés teljesítése. Ebben az esetben a futárköltséget teljes egészében megrendelő viseli. Bizonyos termékek esetén futárszolgálattal történő teljesítés nem jöhet szóba: ilyenek az üvegáruk, fóliák, zománcozott termékek.

Fizetés

Értékhatár: nettó 50.000,- Ft alatt csak és kizárólag készpénzes kiszolgálás lehetséges.
Az első 3 vásárlás csak és kizárólag készpénz fizetés vagy előreutalás mellett történhet.
Átutalásos kiszolgálásra csak abban az esetben kerülhet sor, ha partnerünknek nincs lejárt számlatartozása, továbbá az összekészített áru értékhatára meghaladja a fent jelzett összeghatárt.
Futárral történő kiszolgálás esetén fizetés módja: csak utánvéttel történhet.
Bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

Minőségi reklamáció, visszáru kezelése

Munkatársaink minden esetben tételesen adják át a megrendelt árut. Így hibás teljesítésből, vagy termék minőségi hibájából adódóan /törés, repedés, kivéve a rejtett műszaki hibát/ az át nem vett áruról bizonylatot állít ki, melyet termékcserével kezelünk. Termék jóváírása csak abban az esetben lehetséges, ha a minőségi reklamáció, gyártói egyeztetést követően cserével nem kezelhető. Utólag nem áll módunkban minőségi kifogást kezelni. Nagy odafigyeléssel kezeljük az alábbi termékeket: mint üvegáru, műanyag etető- itató, zománcozott termékek illetve kopó alkatrészek. Továbbá korábban teljesített megrendelésből különféle kifogásra való hivatkozással árut vissza venni nem áll módunkban.

Árut gépkocsivezetőink más esetben nem hozhatnak vissza.
Rejtett műszaki hiba esetén a garancialevélen szereplő kiépített szervízhálózat valamelyikébe írányítsák vevőjüket, hogy a legrövidebb idő alatt a problámát orvosolni tudják.